Orla Perć - efektowne spojrzenie z Koziego Wierchu na Kozie Czuby - lipiec 2013

Orla Perć


Witam serdecznie wszystkich Czytelników! To już setny wpis na blogu „POCZUJ MAGIĘ GÓR!„. Z tej okazji postanowiłem zrobić wreszcie rozbudowany opis słynnej Orlej Perci. :)

Pozdrawiam! Kamil Filipowski 

Orla Perć – prestiżowy, wręcz legendarny tatrzański szlak graniowy… Obecnie ciągnie się od przełęczy Zawrat do przełęczy Krzyżne – miejscami prowadzi ściśle po grani, jednak zdecydowanie dominują trawersy…

Uwaga! Obecnie pełną wersję tego wpisu znajdziesz na nowym adresie bloga. Zatem zapraszam Cię do zapoznania się ze szczegółowym opisem Orlej Perci:

-> Poczuj Magię Gór! | kamilfilipowski.blog.pl

Galeria (125 zdjęć -> aby zobaczyć je w większym rozmiarze, wystarczy kliknąć na jedną z miniaturek):

***

PS Nowe wpisy znajdziesz na nowym adresie bloga -> Poczuj Magię Gór! | kamilfilipowski.blog.pl

24 myśli nt. „Orla Perć”

  1. Trzeba przyznać, że opracowanie szlaku na Orlą Perć jest znakomite. Podziwiamy ilość włożonej pracy i doskonałą znajomość szlaku. Jeżeli będzie Pan miał ochotę opublikować coś u nas to serdecznie zapraszamy. Pozdrowienia

  2. Kawał dobrej roboty i gratki za przejście Orlej z myślą o Nas oglądających te zdjęcia. . Aż chce się jechać. Pogoda widzę trafiła Ci sie idealna.

    1. Dziękuję! Właśnie w trakcie tego sezonu dość spontanicznie wpadłem na pomysł, aby odwiedzić kilka razy Orlą Perć – głównie z myślą o utworzeniu takiego dużego wpisu o Orlej, wraz z licznymi zdjęciami. :) Te fotki zrobiłem na 5 wyprawach – 23 lipca 2013 było trochę chłodno (wtedy przechodziłem tylko Granaty i trawers Czarnych Ścian), poza tym trafiałem na piękną pogodę. Za każdym razem miałem bardzo dobre warunki na szlaku (sucha skała, brak firnu i oblodzeń). Pozdrawiam.

  3. I ja się dołączam do zachwytów. Wreszcie! Wreszcie jest porządny opis szlaku, co wcale nie jest łatwo w necie znaleźć, nawet na portalach zajmujących się tylko górami. Gratulacje i szacun dla Twojej pracy, jaką włożyłeś w przygotowanie tego i innych wpisów. wszystkich jeszcze nie czytałem. Zacząłem od Orlej bo za parę dni się tam wybieram. Ponieważ okazjonalnie także prowadzę bloga (zupełnie nie związanego z górami) to wiem, że każdy, sensowny wpis wymaga kilku (nastu) godzin pracy. Pomijam tu blogi o modzie, life stylu i dupie Maryni. Niestety takie właśnie są najpopularniejsze, dlatego życzę powodzenia i wytrwałości.
    Pozdrawiam
    Tatro ( jak widać tez pasjonat gór)

    ps. i nieskromnie polecam też mój blog, choć jest z zupełnie innej beczki http://www.tatro.blog.onet.pl

    1. Dziękuję! Jak wrażenia po przejściu Orlej?
      Poza tym faktycznie pisanie wpisów to dość czasochłonne zajęcie. Nieraz zdarza mi się, że na jeden wpis poświęcam więcej czasu niż kilkanaście godzin (m.in. tak było w przypadku tego wpisu). Pozdrawiam.

      1. super sprawa, dalem rade, widoki cudne. dzieki za dokladny opis, dal mi mozliwosc przygotowania sie do tej calodziennej meki ale wartej kazdej kropli potu. jeszcze raz dziekuje.

  4. wielkie gratulacje!!!! bardzo solidny opis szlaku. naprawdę nieźle się napracowałeś :-) pozdrawiam

    1. rowiez bardzo dziekuje za dokladny opis szlaku, za 2-3 dni, bede go przechodzil, licze na podobne fotki i przezycia. pozdrawiam. Irek

  5. Twój opis „Orlej Perci ” to prawdziwa praca dyplomowa. Czytając ją i oglądając fotki czułam tam swoją wirtualną obecność bo magię gór czuję już od dawna. DZIĘKI !!!!

    1. Miło mi :) Właśnie taki miałem zamiar, aby umożliwić „wirtualną podróż” po Orlej Perci. Poza tym faktycznie ten wpis wyszedł trochę rozbudowany. Pozdrawiam!

  6. Wykonałeś kawał dobrej i pięknej roboty. Zarządzam sobie koniec pracy na dziś, bo będę bez końca przeglądać „perciową” galerię. Ależ Ci się pogoda trafiła.

    1. Kilkadziesiąt godzin pracowałem nad tym wpisem :)
      Z kolei zdjęcia pochodzą z kilku wypraw (17 września 2012 + w tym sezonie: 23 lipca, 29 lipca, 5 sierpnia i 12 sierpnia). Przeważnie trafiałem w dobre warunki turystyczne. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

